Thursday, May 5, 2011

friends....

comel kan diorg2 ni ...garfield n friends ..

selamat pagi semua ...hahaha ..tajuk ape ek yg aku nk ngarut arinie ?hmmm ,,ok la crite pasal sahabat or kawan ..hmmm ...seronok ke ade kawan ? kawan perempuan ...kawan lelaki ..separa ? hmmm ..x kesah la kan ..anyway ..nak cakap aku ramai kawan .ramai ke kawan aku ?? hmmm ..ramai jugak la ..aku kan peramah ..peramah ke aku ? tp yang pasti aku agak senang la nak berkawan ngan orang ..n jenis bile dah kenal sumone 2 aku senang nak trust ngan orang 2 ..pelik kan ...mean personally rapat la ngan aku ..kalau kawan-kawan bau bau bacang 2 agak kurang la nk crite2 lebih2 kan ..

korang pon mesti cam aku jugak kan ...hmm ...ape yang korg faham mengenai kawan?? sahabat ? teman ? ..bagi aku definition nie semua adalah sama ...selaen dari keluarga ..kawan ..sahabat..teman semua nie adalah penting coz tanpa diorang semua hidup kita akan jadi sepi ..betol x ? aku pon x reti la nk define sgt sahabat karib ke besfren ke ..coz bagi aku semua kawan aku besfren aku ..coz ntah la bagi aku semua penting xde pilih kasih ..but tipu la xde yang betol betol rapat ...ade ..tapi raamai labukan sorang dua ..cz maybe aku senang nak share ngan sumone..hmmm ..kalau nak disebutkan senarai sahabat baek aku ..banyak lor..ade yang aku kenal since baby ...heheh..n until now ...

ape yang aku nk merepek lagi ? hmmm ..korang rase perlu ke kite crite banyak2 sgt ngn kawan2 kite ..tp kekdg 2 aku selalu je tercerte ngn diorg ..hmmm ..tp kalau aku x crite aku rase cm x releif wlpn kekdg 2 crite 2 xdela bes sangat kan ...hehehe ..n maybe kawan2 aku cam menyampah je nak dengaq kan ..but stkat nie diorang x komplen pon ..bile aku crite2 ngn diorang ,,korang memang terbeak coz sanggup melayan penglipurlara macam aku nie ,,,wuuu ,...

ke sebab aku nie jenis yang berterus terang n x suke simpan2 buat pekasam ? korg rasa ?hmmm ...bebalek kepada perbincangan kita hari nie ..kawan ..apa 2 kawan ..bes ke ada kawan yang ramai ? mana bes kawan perempuan ke kawan lelaki ....aku rasa both best ...kkdg gosip ngn mmbe guys lg bes ...kadang2 la ..hehehe ..but gosip tebek ngn mmbe girls la ..heheh ...walaupun diorang jauh dimata ...tp sentiasa dekat di hati ...heheh ..okey la ..aku on cm dah kering idea nk merapu ...nnti aku smbung part 2 ..yek ..bye ,,,

2 comments:

  1. kate2x dari ahli fiqir:
    "hati2x memilih kawan, takut gunting dalam lipatan.."

    ahli fiqir, kawan..

    ReplyDelete