Monday, April 18, 2011

pedia x tau ..but it just an opinion from org2 yang kasar but cute cm aku ..lalala...

mungkin gamba nie refleks cute girl yang ideal kpd wanita sekalian ..


slamt malam cz time aku tulis nie mlm ..hahahah ..mukadimah arini ..setelah blog walking ke merata blog ....aku mendapati bahawa ...ade pelbagai jenis blog ...yang pasti kebanyakn blog perempuan lebih kepada bentuk meluahkan perasaan sama sperti blog aku yang usually akan emo entirnye ...n bdsrkn perjalann aku .mungkin boleh dikatakan bahawa blog kalangan boys adalah lebih kepada tmpat diorg keluarkn pndapat tentng issue semaasa dan sebagainya ..hanya dr pndgn aku ja .. belom tentu betoi ke dak cz x semestinye kan apay aku gtau nie exactly betol ....

disebabkan bg aku blog nie adalah tempt untuk meluahkn perasaan aku n xpess apa yang aku rasa ..so mungkin ianya agk klise n sgt membosankan n mesti org cam muak mmbaca entri aku yg banyak bercerita pasal perasaan aku ..well aku mmg nk jadikan blog nie tempt luahan perasaan so hadap jela kan ..mmg aku x ramai follower cz aku bukannnye famous pown ..hehhe ..n aku rasa ianya just utk aku n sesapa yg nk baca ..baca jela ...

crita minggu nie adalah mengenai adakah aku manusia yang membosankan ? aku pon x tau la aku nie membosankan ke dak ....coz pelbagai perspekif yang org boleh buat mengenai diri kita ...mungkin orang selalu nmpak aku nie cm happy go lucky n cam xde masalah n cm bes je kan jadi aku >?? tapi bes ke jadi aku ?? i2 persoalannya ...aku pon x brani nk describe sebenarnya ape yang aku rasa ...mungkin aku ramai kawan ..ramai ke kawan aku ? aku pon x pasti tp mungkin aku jenis yang senang nk buat kawan kowt ....ntah la ....org ckp ..amy ko bes la senang je idop ko ...mak bapak ko senang je ..celah mana idop aimi alwani senang ..?? hmmm ...sebnarnya aku banyak bende yang aku simpn n x share ngn orang2 ....memang npk macam mudah ...but sebnaqnya x pon ..

nape org npk aku cam manusia paling ceria n besemangat ?? wlpn kadang2 aku emo memang x hengat punya bila time mood swing dan sebgainya ...ntah la mungkin aku jenis yang di ajar untuk tabah n nampak cam kuat gila padahal dlm hati ada taman ..mungkin kawan2 rapat aku tau la pergai aku yang cm kekdag x betol n emo gila kan ...im only a norml girl dat like 2 be care by sumone ..sangat poyo gila aku ...yela...cz usually aku yang cm taking care of sumone but sumtimes aku nk jugk di manjakan ...laalala ..( pecah lobang sendri ) ....hahah ..mungkin cm sgt annoying but trust me every girl want to be pampered but xpelah pampered diri sendri je la kan lebih elok ..hmmm ....

mungkin semnejak meniti usia nie aku mula macam berfikir smpai bile aku nak macam ni...again mungkin klise ja bunyi ayat2 aku nie but the truth is im start worrying about my self ..my future n perncangn2 aku ..sgt x boleh belah but im realli cant control my emotion right now ...tutop bout emosi yang sgt x terkawal smnjak dua menjak nie ...

kte bebalik kepada ..cabaran hidup ..hmmm ...setiap org macam2 laluan yang kita tempuhi cuma beza direction n jenis je ..bt ia sgt mematangkn kita ..betol dak ? aku nk cerite lebih pon cm x bes je cz aku pon x pasti samaada ianya cm mampu untuk diungkapkn ke dak ...cz ntah la ..yang penting kekuatan sesorg itu utk menempuhinye adalah dtg dr diri die sndri n org sekeliling ...but sumtimes org sekeliling pon mcm x brape nk memahami but it all starts from ur inner heart ..

mungkin ramai yang anggap aku boleh menjadi motivator n kaunselor yang kira boleh la kan ..but aku pon x pasti cz xde a spesifik reason cz sumtimes aku sendri xde motivation ....mungkin untuk membantu dr segi pengalaman orang sekeliling dan diri sendiri la ..bagi aku xde bende yang x boleh buat kecuali jd nabi jek ...cz first thing is to think positive wlpn sumtmes aku xde la seorg yang postive pon but setiap aku set utk jd positve wlpn x semestinye ari2 aku akn mnjadi postive kan ..bt it all start with ur niat ..

aku memang suka karang panjang2 but mmg aku suka becerita ....hmmm ...i2la aimi alwani yang sampai kesudah cerite die xdak titik .fullstop ...mungkin org ckp aku nie sgt bossy but intention aku just untuk membantu ..hmmm ...xpela dh org x nak terime ...xpela ...hmm ..itu sa2 bab ...mungkin aku kelihatan agak gans n sgt x boleh belah kerek n sesuka hati ..sebanaqnya aku xdela seganaas manapon ....hahhaa ..luaran ja utk mengaburi hati n perasaan aku ( again pecah lobang ) ..aku buat cm2 bukn nya sesaja cz aku nk elak utk ati aku disakiti je n cm x nak la org pndg rendh kepada perempuan cz org sllue ingt perempuan nie insn yg lemah ..hmmm ...i2 semua crita zaman tok nadok okay ...skang nie dh tebalik kot ..mean kami mampu berdikari n kuat semangat k ...bukn jenis yg mngada2 asyek nk harapkn org laen je ...wlpn sumtime mmg diakui spai sa2 part cm x mmpu nk pikul je but afte dat die overcome sndri ...ntah la ..inya hanya perseption aku ja.. hmm ...but sebanqnya girl yang ala ganas tp cute cm aku sebenaqnya xdak la sekeras mana....n lembut je ati kami cuma mals nk tunjuk ja ...yela mungkin cara didikan n pengalman yang membuat kami npk cm keras n ganas cm boys but actualli xde pown ..it just image luaran..so dont judge de book by its cover k ...calloo...see u nect entri ...

No comments:

Post a Comment