Friday, May 13, 2011

cita bes n cita x bes ....wuuu ....

comel an,, n melmbngkn cite bes aku
nie cite sedih yep ...

entri kali nie agak bcaampur baur siket perasaan die ...wuu...first aku rasa sangat happy cz my besfren CIK NAZIRAH BASRI ..bakal manjadi tunangan org ujung taun nie ..happy n xcited sgt2 cz my besfren nk bertunang n cm x saba2 sgt nk tengok die betunang ...besnye ..aku mula berangan2 ..dh2 stop amy from those lousy dreamz ...back 2 reality n fact ..okay2 ...mkcik nazirah nie aku kenal since form 1 cz we were in same class from f 1 until form 3 ..but we still la cloze waalapun mase upper form die kelas laen ..n she is one of my bff ..hmmm ...mase lepak ngn die kt pantai kerachut ..she seems so happy n really looks matured means dh memasing umo dh 20 plus so mybe kematgn 2 tsrlaah la siket kn ...hmm ...cant wait mkcik ..hmmm ...beskn ...org2 nk betunang n kawen2 nie ...cm suweet sangat ...merepek again ...but seriously aku yg cm gila xcited ...x boleh belaah ...

back 2 cite sentap ..

okayla ..mungkin entri kali nie quit annoys la kan ..but ..aku memang tersentap ...mungkin salah aku jugak coz masih mengharap sinar yang x pasti kan ...ok camnie crita dia ..masa zaman kolej dulu ..aku ada la berskandal ngn sumone b until now ketika saat ini ..aku still la ada sekelumit feeling walapun sebesar molekul2 atom yang wujud didalam komponen zarah kan towrds him ..memang pada luarannnya cam aku boleh buat muka xde feeling kan ..but it seriously killing n bothering me ..hmmm ...spt yang kebanyakkn membe2 baek aku tau pasal kisah cinta x kesampaian aku tu ..n kisah rejection aku 2 ..n gila banyak drama dlm crita dongeng tersebut kan ..he realli likes my besfren ..n spai sekarang ..aku ingat bila dah abis blajaq die cm dh lupa ..perkare2 tersebut kn ..n besfren aku nie ofcourse la perempuan kan ..dh mmg ade bf ...nk tau x ape yg die ckpkan kt mmbe aku nie ..? de teke ...hahhaha ...si polan ini ingin masuk meminang besfren aku ..waaa...betapa luroh nye jantung n pankreas aku mendengaqnya ...

mungkin semua orang berpendapat yang aku nie kinda jelous ..menipula kalau aku ckp aku x jeles ...wlpn aku muke cm heartless but aku pon ade gak sekelumit perasaan ..hmmm ..aku x tau la nape bende nie cam aku take it serious ..sptutnye aku kene redha je ..memang skang nie aku cube control but ntah la ..rasa complicated sangat ...mungkin aku x dapat trime coz die nk minang besfren aku kowt ...kalau orang laen mungkin aku boleh la accept kan ....n aku tau die nie spesis bukn jenis cakap je ..die memang akan buat ..brani mati la katakan ..hmm ..dia akan buat ..i know him better ,..wuu ..if la boleh diputarkan kembali ..aku cm nk tukaq ja jln crita kisah aku nie ..n perasaan jiwang2 nie x timbul kt dia ..supaya aku xla menonggeng sampai skrang ...but ntah la aku pon xtau nape maacam overbroad sgt ...ntah aku rasa macam tertipu ..rasa macam nape aku perlu jumpa die masa zmn2 dulu..n timbul feeling kt dia ...waa..but semua nie mungkin ade hikmah nape aku boleh jumpa dia ..hmmm ....mungkin la kan ...

ntah la ...aku cm x sangka cz die punya determination nk dptkan membe aku nie since we are in 2nd semester of studies kt beranang dulu ....n aku rasa macam bodoh sangat cz membenarkan dia wujud dlm idop aku ,hmmm ..sgt teruk kan aku nie ....but xpela ade hikamh ye cik amy alwani ....mungkin aku totally not in his league wlpn die penah suatu ketika dulu wujud dlm iduo aku ..wlpn die dh mereject aku dr list die ....but ..mungkin nie tebaek utk aku n nk ajq aku supaya jdik lebih kuat ...n biarla evrything will be come naturally ..hmmm ..

incek S ..semoga ko bejaye la yek ...n aku hrp jgn la ko maen kn perasaan perempuan laen ..aku tau ko seorg yang sgt caring but plz jgn buat smpai perempuan cair ngn ko ,,,n salah aku la coz terperasan ..terover ..tersalah tafsir perbuatan n tindakan ko ..syok sendiri yang amat x boleh belah ..n thanx coz bagi aku rasa sumthing yang buat aku senyum sepnjg hari ngn tindakan ko n ayat2 ko ...i realy appreciate dat ..thanx again cz hadir dlm idop aku ye..

n afte dis ..hmmm ..aku cube utk jdik lebih kuat n x mudah nk melting ngn ayt2 power seorang ...akan aku cuba ...

Ya Allah ..tabahkan lah hati ini dengan segala apa yg telah engkau telah rncangkan ..n kuatkan la hati ini untuk menerima segalanya dengan hati yang ikhlas ..amin ...

amy be strong ok !!

1 comment:

  1. aimi..

    kadang2 ALLAH sengaja biarkan kita jumpa org yang salah sebelum berjumpa the right one for us supaya bila si dia datang, kita lebih menghargainya ^^

    biarkan ia jadi kisah lalu..mgkin satu hari nanti bila hang dah jmpa the right one, hang teringat kisah ni,hang akn ketawa dgan diri sndiri..kisah sedih masa lalu dah jadi satu kisah yang menarik dan mampu dijadikan bahan ketawa satu hari nnti..

    yes aimi be strong..
    that day will come insyALLAH ^^

    ReplyDelete