Friday, June 8, 2012

masa depaan ~~~

salam...serius aku x boleh nk tido dsebabkan penangan teh tarik khalel ....insomia aku dbuatnye ..so aku dengan rajennye hupdate la blog yg dh besawang nie ...hehhehe .....ok la aku bercerita mengenai ape yg aku tgah pikirkan ....hmmm ...byk sgt bnde yang borthering aku ....ntah ....ngn nak xam ...mmbe2 kawen punye invitation ....dan pelbagai persoalan lagi ..spt ...kakak ble nk abes study ?? aku pasni nk buat ape ??? keje ke smbung ke ?? aku mmg becita2 nk smbung ...but ntah la ..ble dpkirkan smpai bile mak bapak aku nk tanggung aku blaja kan >? wlpn parents ak xde la kesah sgt nk support aku study ...but ntah la ...ble org tnye pasal mse depan ..aku seriusly xde idea ....just follow the flow but smpai bile kan ?? mmg org ckp live life to the fullest but then ?? hmmm ....aku skrg brada dlm age yg pening memikirkan naseb diri sndri .....mmg berusaha utk fully occupied life aku dengan join2 project uni sbb aku mmg x reti nk dok diam ...hmmmm ...aku skrg confius ngn diri sndri ?? hmmm ...seriusly ....ngan masalah perasaan yg sntiasa menggangu idup aku ..hmmm ....aku nk sesembg n becerita ngn mmbe2 ak?? aku agak segan n usually aku akan pendam spai jadi jeruk n stress sesorg ?? but ntah la ..n bile reunion balik ngn memembe mmasing dh ade karier...yg smbung master pegi overseas utk phd ..korg dpt rse x ape yg aku rse ?? tekanan ~~~~ mmg x yah pikir n its all about rezki ....but then at one point ..kte akan realize ape purpose kite hidup ....n semua org ckp back to basic ..yes aku akui n aku cuba utk mnjdai yg lebih baek .....tp ak npk je mcm kuat but sbnqnye xde la kuat tare mane pon...srius ...hmmmm .....

ntah la ....aku pon smpai skrg blank ngn mase depan aku ...mmg aku studi xdela pndai tare mane pown ..serius ..aku la student paling x rajen but aku suke jd student n aku suke ble idea ak dterima n aku boleh kasik idea spontan dan sbgainye but ntah la ..ramai org ckp u should have plan ....but aku x tau nk start from where ?? wlpn org npk aaku mcm bemotivasi but sbnqnye ..aku la manusia plg x bemotibasi ..seriusly ......a few years back ..aku xde la pikir sgt pasal future plan n so on ..but at this point ..aku amat2 worried pasal mse depan aku ..n aku jadik blank n aku x tau nk crite kt sape ...n mmg aaku berserah ngn ape yg nk jadik ...hmmm ..but planning adalah sesuatu yg susah aku rse time nie ...umor dh 24 but still stuck in uni life ?? hmmm ..mmg grade x menjamin mase depan ...but seriusly aku amat takut n aku x suke xam n aku tau aku mmg x bijak siket bab2 examination nie ..seriusly .....ok amy ..ko kene kuat n plese study beb wlpn aku paling x suke studi ~~ seriusly ...sbb aku akn sntiase blank ble masuk hall xam ~~ yoooshhh .....kuatkan semangat mu ..u can do it ~~~ sekian ..meraban aku pepagi buta nie ~~

No comments:

Post a Comment