Monday, January 17, 2011

KCL 2011

BARISAN AHLI2 KCL

entri kali nie nk cite pasai ape ek ??

sume org cite pasal KCL ...aku pon nk cite jugak la ...hahah ...bes jugak sbnrnye ...anyway,mmg tebaek la budk2 nie running prorgm nie ....thumbs up kpd budak2 yg btungkus lumus dlm mympurnakan kcl ....tahniah beb ....yela ...running prorgm nie snce bbrap bulan yang lalu ....kene maki ,kene maraah ,kene araah2.,gaduh mse meeting seb bek x angkt kusi meje je ...heheh ...overall tebaek dr diorg ...wlpn aku dtugskn sbgai tukang sebuk je .,..but mmg aku suke nyebok ..hahah ...

hope next barisn exco akn will be btter n betolkn ape klmhn kem taun nie ...bt kejesama antre semua phak mmg amt mmbnggekan ...serius ...bru kenal sa2 same laen ..klu x lalu seblh pon x pasan n x kenal kan ?

mmg hostel dgn siaap beraircond sgle kaan ...mmg seronok bebudk nie ....byk la kejdian2 yg sgt2 klako yg dilalui spnjg kem nie ....aku suke ....part paling bes ...jd sa2 trade mark kem ..budaya sndir menyindr ...heheh ..sgt klako bemulaa ngn paan ..mmg x bleh blah mamat 2 ,...ustz yg bkaliber ..kuang2...

berkaliber la sgt ...anyway,mmg fun n wlpn keje aku amik gmbo je ....heheh ..mmg hobi aku tp gmbo ak hrusla x byk kn ....hmmm ....pasnie nk kene wt photoshoot aaku sorg je ...bes gak kn ...

shre tips2 dr abg tuut ...wow dh serupa sesi kaunseling plak ...shre rhsia n feeling ngn as n fana..mmlm mmg bes klu lyn melyn perasaan nie ...heheh ...bt yg penting sttmen aku mmg cover line ....mne bleh cite lebih2 mau aku kene bhn pasnie ...cntrol je cite ....

anyway .dh xde bnde yg aaku nk mepek ....jume next entri ..bye ...

No comments:

Post a Comment