Thursday, December 2, 2010

introduction utk arini .....


entri arini .....slpas membelek bbrape blog membe2 aku ....
inilah hasilnye ....hahah...
anyway arini ak tlg jagekan booth Mak aku kt mane lagi klu bukan foyer DK..
cm biase smbil jge g memborong shawl ...hahah ...ak kn gile shawl skg nie ..
anyway ...smlm jumpe teet ..bt ak dh dpt cntrol perasaan yg gile bapak malu 2 kan ...aissh ..
n yes satu kejayaan ...ntah seriusly aku dh x de rase pape dh sejak dh ter reveal segalenye ..
sian aku kan ....usha n kagum ngn sumone pon kecoh sa2 dunia ...aisssh ,...
esok bemulanya ....xtvt yang membzkn idup aku ...
anyway ....ape lagi yg ak nk mepek ek..
hmm ...miss my friends ..
okeyla ..dsebbkn xde idea nk mepek ape ....ak stopkn entri nie dulu ...jpgi ak smbung balik ......wekk ...

No comments:

Post a Comment