Tuesday, November 30, 2010

akukah yg terlalu byk pikir ??


IM TOO MUCH THINKING ABOUT THIS !!!


2011 YG BAKAL MENJELMA !

sperti entry ak sblm nie ...skg mmg ak kalut lg serabut ...ntah ..aku pon x tau pasai apa ...yela ....usia smkin meningkat n byk bnde perlu di rencanakan ...dulu ye ak men blasah n beserah je ...bt lately ak rase i need 2 think about my future ...dh betambah matang kot n ats kesdaran yg tinggi kn ..xkn aku nk soh org laen yg plan utk aku kan .....so planning with action ....so kt bwh nie aku akn listkn bnde2 yg perlu aku buat .....


  1. pkir perkare yg penting n prioriti dlm idup ..
  2. pikir bnde yg should buat dulu n should buat kemudian
  3. planning with target
  4. action kamen !
  5. usaha ..berserah n plg penting doa la kn ...
aku pon x pasti apa yg akn tejadi bt azam taun depan ak nk beli sa2 organizer ...ak mmg dah ade organizer taun lepas bt skjp je smgt aku ....bt taun depn ak hrp dpt la beristiqamah mggunakan organizer tsebut supaye ak x pening ngn sgle mak nenek keje n hope life ak lebih teratur ,....doakan aku ye ....

No comments:

Post a Comment